اجرای برنامه‌های قرآنی می‌تواند زمینه‌ساز فرهنگ خودشناسی شود
کد خبر: 4173168
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان:

اجرای برنامه‌های قرآنی می‌تواند زمینه‌ساز فرهنگ خودشناسی شود

محمد شادپور گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی براساس بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق رسیدن به اسلامی شدن دانشگاه می‌تواند زمینه‌ساز فرهنگ خودشناسی و تمدن‌سازی شود.

محمد شادپور سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، محمد شادپور، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان روز گذشته، 12 مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری دوره تدبر قرآن کریم ویژه دانشجویان، مدرسین و جهادگران استان که با حضور صفرعلی احدی، مدرس و فعال قرآنی برگزار شد، به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی در دانشگاه‌ها با توجه به تأکید مقام معظم رهبری اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی براساس بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق رسیدن به اسلامی شدن دانشگاه می‌تواند زمینه‌ساز فرهنگ خودشناسی، خودسازی، جامعه‌سازی و در نتیجه تمدن‌سازی شود.

صفرعلی احدی، مدرس و فعال قرآنی هم در این دیدار گفت: آموزش قرآن با تدبر در آیات و پی بردن به ارتباط میان آیات الهی می‌تواند زمینه اشتیاق جوانان و عموم مردم را فراهم کند‌ تا مسیر درست رسیدن به سعادت و کمال را نشان دهد. دوره‌های آموزشی تدبر در قرآن کریم می‌تواند نقش مهمی در تبیین سبک زندگی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) برای دانشجویان، مدرسین و جهادگران در زندگی دنیوی و بهره‌گیری از سیره نبوی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha