ثبت وقف جدید در تفرش به ارزش 20 میلیارد تومان
کد خبر: 4173161
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

ثبت وقف جدید در تفرش به ارزش 20 میلیارد تومان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تفرش گفت: اعضای هیئت امنای مؤسسه خیریه کوثر حسنین(ع) این شهرستان به‌مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) یک باب عمارت به ارزش تقریبی بیش از ۲۰ میلیارد تومان را وقف کردند.

حجت الاسلام حمید کرمی، رئیس اوقاف تفرش

حجت‌‌الاسلام حمید کرمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تفرش در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، ضرورت توجه مردم به وقف به ویژه وقف‌های مشارکتی را مورد توجه قرار داد و گفت: با توسعه وقف با نیات مختلف و مورد نیاز مردم بهتر می‌توان به امور نیازمندان رسیدگی کرد.

وی با اشاره به وقف جدید در این شهرستان همزمان با هفته وحدت و ایام میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: اعضای هیئت امنای مؤسسه خیریه کوثر حسنین(ع) تفرش یک باب عمارت شامل یک دستگاه آپارتمان، سه باب مغازه تجاری، همچنین دو باب مغازه تجاری مجزا را با ارزش تقریبی بیش از ۲۰ میلیارد تومان و با نیت‌های هزینه‌های مؤسسه قرآنی مذکور، حوزه علمیه خواهران تفرش، هزینه‌های مسجد ششناو تفرش، حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان وقف کردند.

کرمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو وقف جدید صورت گرفته است، گفت: با وقف‌های صورت گرفته در هفته اخیر تعداد موقوفات جدید به هشت مورد رسیده است.

انتهای پیام
captcha