خدمت‌رسانی 8 کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم البرز
کد خبر: 4172051
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد

خدمت‌رسانی 8 کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم البرز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس هشت کاروان سلامت جمعیت هلال احمر در مناطق کم‌برخودار و محروم این استان به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه دادند.

جمعیت هلال احمر البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر البرز، محمدباقر خلفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس هشت کاروان سلامت جمعیت هلال احمر در مناطق کم‌برخودار و محروم این استان به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه دادند.

وی با بیان اینکه طی یک هفته گذشته کاروان‌های سلامت به مناطق محروم شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس اعزام شده و خدمات‌رسانی درمانی داشتند، افزود: این کاروان‌ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز، گروه جهادی نورالشهدا، کانون خادمیاران رضوی و قرارگاه حاج اصغر پرده‌دار علی(ع) در مناطق محروم حضور یافتند.

خلفی با اشاره به اینکه در مجموع بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر در استان البرز از خدمات ارائه شده توسط این کاروان سلامت بهره‌مند شدند، گفت: کاروان‌های سلامت متشکل از پزشکان عمومی و متخصص و کارشناسان سلامت داوطلب هلال احمر خدماتی در زمینه پزشک، جراحی عمومی، دندانپزشکی، مشاوره طب سنتی، مامایی، بینایی‌سنجی بزرگسالان، مشاوره‌های روانشناسی خانواده، مددکاری، غربالگری قند و فشارخون را ارائه دادند.

وی بیان کرد: اکنون ۹۹ خانه هلال در استان البرز فعال است که کاروان‌های سلامت در آنها مستقر و خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام
captcha