کرمانشاه؛ فعال‌ترین استان در حوزه بیمه معلمان قرآنی
کد خبر: 4170697
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

کرمانشاه؛ فعال‌ترین استان در حوزه بیمه معلمان قرآنی

نایب رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه تاکنون فعال‌ترین استان در حوزه بیمه معلمان قرآنی بوده است.

ندا جمشیدی اتحادیه قرانی استان کرمانشاه

ندا جمشیدی، نایب رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به هشت مرحله واریز حمایتی از محل صندوق بیمه معلمان قرآنی به اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به آمار بالای متقاضیان بیمه معلمان قرآنی به همت اتحادیه کشوری واحد‌های بیمه معلمان قرآنی در استان‌ها و به طبع آن در کرمانشاه راه‌اندازی و فعال شدند تا فرایند تکمیل پرونده، صدور فیش پرداخت و جذب بیمه‌شدگان جدید به خوبی انجام شود که شاهد روند خوب این امر در استان هستیم.

وی با اشاره به فعالیت واحد‌های بیمه استانی، افزود: این امر دو اتفاق مهم را برای فعالین قرآنی در برداشت که یکی از آن‌ها به لحاظ سرعت در پاسخگویی، تمدید، تکمیل پرونده و سایر خدمات بیمه‌ای و برای اتحادیه‌های استانی به لحاظ درآمدزایی بوده که منابع حاصل از فعالیت واحد بیمه‌ای اتحادیه‌ها به حساب آن اتحادیه‌ها واریز شده است.

جمشیدی تصریح کرد: مبالغ واریزی مبتنی بر فعالیت واحد‌های بیمه‌ای استان‌ها بوده است و استان‌هایی که پیگیری مستمر و اطلاع‌رسانی دقیق داشته‌اند، درآمد بیشتر نیز کسب کرده‌اند.

نایب رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) استان کرمانشاه اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ نفر از مدیران و مربیان قرآنی استان کرمانشاه در صندوق بیمه اجتماعی عشایر و روستایی تحت عنوان «مشاغل فصلی» بیمه شده‌اند. استان کرمانشاه تاکنون فعال‌ترین استان در حوزه بیمه معلمان قرآنی بوده است.

انتهای پیام
captcha