معرفی رئیس جدید دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان قم
کد خبر: 4170166
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

معرفی رئیس جدید دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان قم

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی به عنوان رئیس جدید دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قم معرفی شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه قم، مراسم تودیع و معارفه رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان قم در سالن شهید احمدی روشن امروز 29 شهریورماه در دانشگاه قم انجام شد.

در این مراسم، از خدمات شایسته حجت‌الاسلام دکتر اسماعیل پوررضا در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قم، تکریم شده و حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی به عنوان رئیس جدید این نهاد، معرفی شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر نوروزی رئیس نهاد نمایندگی دانشگاه قم به نمایندگی از دفاتر نهاد استان قم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین پوررضا و آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی گفت: نگاه سیستمی و مدیریتی از ویژگی‌های مثبت حجت‌الاسلام والمسلمین پوررضا بود.

وی افزود: نگاه عمیق به گروه‌های معارف و دروس معارفی همچنین توجه به طرح‌های مانا و ماندگار در دروس معارف، تاکید بر کرسی‌های آزاد اندیشی کلاسی از دیگر اقدامات مثبت حجت‌الاسلام والمسلمین پوررضا به شمار می‌رود.

نوروزی ضمن تاکید بر هم‌اندیشی و هم افزایی بیشتر برای ادامه برنامه‌ها گفت: قطعاً اقدامات حجت‌الاسلام والمسلمین پوررضا نزد خداوند ذخیره خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم گفت: کار در نهاد کاری تمام وقت و بسیار شاق است و ضمن آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی داریم و انشالله ایشان به صورت کامل در اختیار نهاد استان باشد.

در ادامه پوررستمی، نماینده اساتید استان قم با اشاره به این صحبت امام خمینی که دانشگاه مبدا تحولات است، گفت: دفتر نهاد متولی این امر مهم است.

وی با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین پوررضا، روحیه پرتلاش، دغدغه‌مندی، اهتمام در کار، روحیه دوستانه داشتن، پای کار بودن، نقد پذیری و نوآوری‌های اجرایی را از بزرگترین خصوصیات مثبت حجت‌الاسلام والمسلمین پوررضا عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha