توزیع ۱۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در استان مرکزی
کد خبر: 4169928
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

توزیع ۱۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در استان مرکزی

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله از توزیع هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در آستانه سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس در بین دانش‌آموزان کم برخوردار خبر داد.

سردار محمدرضا عسگری

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محمدرضا عسگری، جانشین فرمانده سپاه روح‌الله، با اشاره به توزیع ۱۵۰۰ بسته نوشت‌افزار در قالب کمک مؤمنانه گفت: بسته‌های نوشت‌افزار شامل کیف، جامدادی، مداد رنگی و دفتر است که از طریق نواحی مقاومت بسیج بین دانش‌آموزان مناطق محروم و حاشیه شهر استان توزیع شد.

وی افزود: برخی از دانش‌آموزان به علت مشکلات مالی توانایی خرید تجهیزات و لوازم‌التحریر را ندارند، امیدواریم این قدم باعث شادی دانش‌آموزان و افزایش انگیزه آنان در سال جاری باشد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: این فعالیت‌های خیرخواهانه و مؤمنانه با هدف محرومیت‌زدایی و اقدامات حمایتی برای نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت در مناطق محروم و کم برخوردار که ولی‌نعمت ما هستند ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: این بسته‌ها با مشارکت گروه‌های جهادی همکار در سطح استان توزیع می‌شود. این افراد قبلا در مناطق کم‌برخوردار شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha