توزیع 2000 بسته معیشتی در مناطق محرم خراسان‌شمالی
کد خبر: 4169748
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

توزیع 2000 بسته معیشتی در مناطق محرم خراسان‌شمالی

فرمانده سپاه خراسان‌شمالی از توزیع دو هزار بسته معیشتی در مناطق محروم استان در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در استان خبرداد.

سردار پاسدار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالیسردار پاسدار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در مناطق محروم سطح استان دو هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته 700 هزار تومان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به توزیع 1500 بسته لوازم التحریر با ارزش هر بسته 500  هزار تومان در مناطق محروم و حاشیه شهر گفت: محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم یک افتخار برای مجموعه سپاه و بسیج است، که در این راستا در طول هفته دفاع مقدس ۳۵۰ گروه جهادی جهت ارائه خدمات مختلف به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

فرجی با اشاره به انجام ویزیت رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی سپاه استان، یادآورشد: 13 اکیپ پزشکی نیز به مناطق مختلف استان به منظور ارائه خدمات درمانی اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی  و فرهنگی، رزمایش فرهنگی رهروان شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، رژه مقتدرانه نیروهای مسلح با محوریت سپاه در مرکز استان، صبحگاه مشترک نظامی در شهرستان‌ها، نواختن زنگ مقاومت در آغاز سال تحصیلی بخشی دیگر از برنامه‌‎های محوری هفته دفاع مقدس در استان است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: طی هفته دفاع مقدس در مجموع ۴۳ عنوان برنامه اصلی با ۳ هزار فعالیت در سطح سپاه استان و بسیج در این هفته اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha