معلمان قرآنی البرز اطلاعات خود را در سامانه کشوری دارالقرآن ثبت کنند
کد خبر: 4169614
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

معلمان قرآنی البرز اطلاعات خود را در سامانه کشوری دارالقرآن ثبت کنند

رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) البرز بر ضرورت تکمیل اطلاعات مدرسان و معلمان قرآنی استان در سامانه کشوری دارالقرآن تأکید کرد و گفت: مهلت تکمیل اطلاعات تا پایان شهریورماه اعلام شده است.

فرخ‌لقا پورمختار، رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) البرز

فرخ‌لقا پورمختار، رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، بر ضرورت تکمیل اطلاعات مدرسان و معلمان قرآنی استان در سامانه کشوری دارالقرآن الکریم تاکید کرد و گفت: اطلاعات اساتید برای برگزاری دوره‌ها حتما باید به تأیید استان و سامانه کشوری دارالقرآن برسد که برای تحقق این هدف معلمان قرآنی حتما باید باید فرم اطلاعات خود را تکمیل کنند.

وی افزود: مدرسان و معلمان قرآنی استان برای تکمیل اطلاعات باید به آدرس https://survey.porsline.ir/s/۸۲no۳NdM  مراجعه و نسبت به تکمیل فرم اطلاعات خود اقدام کنند.

این مسئول با تأکید براینکه مهلت تکمیل اطلاعات تا پایان شهریور اعلام شده است، گفت: از این تاریخ به بعد تنها دوره‌هایی رسمیت پیدا می‌کنند و برای آن‌ها گواهی صادر می‌شود که در سامانه سازمان دارالقرآن کشور ثبت شده‌اند.

رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) البرز در پایان یادآور شد: دوره‌هایی که مؤسسات بدون ثبت در سامانه برگزار کنند، فاقد اعتبار است.

انتهای پیام
captcha