محفل انس با قرآن گالیکش در کربلای معلی برپا شد
کد خبر: 4167241
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

محفل انس با قرآن گالیکش در کربلای معلی برپا شد

محفل انس با قرآن کریم و محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام نادعلی رضانژاد امام جمعه گالیکش شامگاه امشب، ۱۴ شهریور ماه در موکب حسین بن علی(ع) شهرستان واقع در کربلای معلی برگزار شد.

محفل انس با قرآن با حضور امتم ممعه گالیکش در کربلای معلی

به گزارش ایکنا از گلستان، محفل انس با قرآن کریم و محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام نادعلی رضانژاد امام جمعه گالیکش در موکب حسین بن علی(ع) شهرستان واقع در کربلای معلی برگزار شد.

امام جمعه گالیکش در این مراسم هرگونه توهین به مقدسات و کتاب آسمانی مسلمانان جهان محکوم دانست و گفت: دولت سوئد باید این جسارت و توهین را جبران کند یا پای تمام تبعات آن بایستد.

حجت‌الاسلام نادعلی تصریح کرد: این عمل ناپسند مورد نفرت و انزجار است زیرا توهین به مقدسات ۲ میلیارد جمعیت دنیا آزادی بیان نیست بلکه این بی‌حرمتی به دروغ، آزادی بیان عنوان می‌شود.

امام جمعه گالیکش افزود: این کار زشت و نازیبا از نظر همه مسلمانان و امت اسلام محکوم است و توهین به همه ادیان الهی و آسمانی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام روز به روز ترقی و گسترش یافته و دسیسه‌های دشمنان به هیچ جایی نمی‌رسد، اهمیت ماه محرم را یادآور شد و گفت: هر کسی در روز اربعین به نیازمندان کمک کند، خداوند نفقه یک سالش را تأمین می‌کند.

انتهای پیام
captcha