طرح «بازگشایی مدارس» در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود
کد خبر: 4166616
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
به‌منظور کنترل بازار نوشت‌افزار

طرح «بازگشایی مدارس» در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت اجرای طرح «بازگشایی مدارس» به‌منظور کنترل بازار نوشت‌افزار در آستانه بازگشایی مدارس، گفت: این طرح با همکاری اتحادیه صنفی مربوطه از ابتدای شهریورماه آغاز و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

بازار نوشت‌افزار

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صمت استان، یوسف پایدار، سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، امروز، 12 شهریورماه، در نشست هم‌اندیشی «طرح بازگشایی مدارس و مبارزه با قاچاق کالا»، با اشاره به اهمیت اجرای طرح بازگشایی مدارس به منظور کنترل بازار نوشت افزار در آستانه بازگشایی مدارس، گفت: این طرح با همکاری اتحادیه صنفی مربوطه از ابتدای شهریورماه آغاز و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: اتحادیه کتاب و لوازم التحریرفروشان تا یک هفته آینده علاوه بر اخذ کد نقش باید انواع محصولات نوشت افزار را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند.

پایدار ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص نحوه ثبت‌نام اعضا در سامانه جامع تجارت و فرآیند صدور سند الکترونیکی یکی از موارد مهم در این حوزه است که مقرر شد با هماهنگی اتحادیه و اداره اصناف و واحد آمار اقدامات مورد نیاز تا پایان شهریور انجام شود.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در خصوص اجرای طرح بازگشایی مدارس ادامه داد: گشت مشترک طرح بازگشایی مدارس از ابتدای شهریور با حضور نماینده اتحادیه و همکاران صمت تا پایان طرح اجرا خواهد شد.

در این نشست مقرر شد واحدهای تولیدی، واردکنندگان و اتحادیه کتاب و لوازم التحریرفروشان در رابطه با ثبت اطلاعات در سامانه‌ها، اخذ کد نقش، نصب برچسب قیمت و سایر الزامات قانونی مندرج در قانون و بخشنامه‌ها و عملیاتی کردن قوانین اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام
captcha