پویش «مادران قرآنی خانه» در لرستان آغاز شد
کد خبر: 4165625
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

پویش «مادران قرآنی خانه» در لرستان آغاز شد

از طرف اتحادیه قرآنی و جامعه قرآنی عصر لرستان و کانون قرآن خادمیاران رضوی پویش قرآنی اربعینی آغاز شد.

پویش قرآنی اربعینیروح‌الدین بلواسی، مسئول جامعه قرآنی عصر و اتحادیه قرآنی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان از آغاز پویش قرآنی اربعینی در استان خبر داد و گفت: این پویش از طرف اتحادیه قرآنی و جامعه قرآنی عصر لرستان و کانون قرآن خادمیاران رضوی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این پویش با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن و تجوید به صورت گام به گام برای مادرانی که در سفر زیارت اربعین شرکت دارند، اجرا می‌شود، افزود: این پویش در فضای مجازی به صورت آفلاین و تولید محتوا انجام خواهد گرفت و در پایان کلاس‌ها علاوه بر اخذ گواهی به قبول‌شدگان، برای دوره مربی‌گری داخل خانه، دوره کارگاهی برگزار می‌شود.

بلواسی اضافه کرد: هدف این پویش این است که به مادران قرآن و احکام و تربیت دینی فرزندان آموزش داده شود که بتوانند مربی قرآن فرزند خود در خانه شوند و فرزندان خود را به آموزه‌های قرآن و عترت آشنا و تربیت کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر آموزش قرآن دوره‌های ترببت دینی فرزندان به صورت کارگاه‌های مجازی آموزش ارائه می‌شود، ادامه داد: ثبت نام این پویش پس از اربعین نیز ادامه دارد.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی لرستان افزود: بعد از تکمیل ثبت‌نام از طرف کارگروه آموزشی قرائت و کارگروه تفسیر و سبک زندگی توسط بانوان قرآنی جامعه قرآنی عصر و اتحادیه قرآنی لرستان کلاس آموزشی در کانال شروع خواهد شد.

بلواسی افزود: مادران علاقه‌مند به شرکت در این پویش می‌توانند به سه طریق شامل جست‌وجو کردن کلمه «مادران قرآنی خانه» در قسمت عناوین پیام‌رسان ایتا و عضو شدن در کانال و یا پیام دادن به شماره 09337242703 با ارسال کلمه «مادران قرآنی» که لینک ارسال شود و در کانال آموزشی قرار گیرند و یا با آیدی madaranequrani@  وارد کانال شوند.

یادآور می‌شود، جمعی از طرف جامعه قرآنی و اتحادیه قرآنی لرستان در پیاده‌روی اربعین در حال تبلیغ این پویش هستند.
انتهای پیام
captcha