اجتماع «کلنا مع القرآن» در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 4164755
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

اجتماع «کلنا مع القرآن» در مشهد برگزار می‌شود

اجتماع قرآنی «کلنا مع القرآن» در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، امروز دوم شهریور در مشهدالرضا(ع) برگزار می‌شود.

اجتماع «کلنا مع القرآن» در مشهد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، به دنبال هتک حرمت مجدد قرآن کریم در کشور سوئد پویش قرآنی «کلنا مع‌ القرآن» با حضور حمید شاکرنژاد و هادی اسفیدانی از استادان و قاریان بین المللی قرآن کریم و خانواده بزرگ همراهان و مخاطبان مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مشهد، میدان جانباز، جنب مجتمع پروما برپا می‌شود.

 اجتماع قرآنی «کلنا مع القرآن» در مشهد الرضا(ع) با اجرای وحید مرتضوی و سخنرانی مهدی مافی‌نژاد میزبان حضور جمعی از پیشکسوتان و استادان قرآنی، هیئت‌ها و جلسات قرآنی و فعالان قرآنی سطح کشور و قاریان بین‌المللی قرآن کریم است.

تقدیر از خانواده شهید قرآنی منا و جمعی از پیشکسوتان و اساتید قرآنی  از جمله برنامه‌های ابن اجتماع قرآنی است. همچنین در این پویش از هیئت‌ها و جلسات قرآنی و فعالان قرآنی سطح کشور خواسته شده است تا در جهت پیوستن به این پویش ویدئو‌های خود با موضوع قرآن را با هشتک اعلام شده به نشانی aliakbar_khorasany@ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha