شهیدان بزرگ‌ترین معلمان تاریخ بشریت هستند
کد خبر: 4164354
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

شهیدان بزرگ‌ترین معلمان تاریخ بشریت هستند

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: شهیدان بزرگ‌ترین معلمان تاریخ بشریت هستند و خانواده‌های شهدا متولیان اصلی تعلیم و تربیت این معلمان و منشأ خیر و برکت‌اند.

شهیدان بزرگ‌ترین معلمان تاریخ بشریت هستند

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش مازندران، حسین کمالی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، به همراه هیئت همراه و مدیر و معاونان آموزش و پرورش عباس آباد با حضور در منزل معلم شهید ابوطالب جعفری و فرزند ایشان ایرج جعفری از دانش‌آموزان شهید عباس‌آباد با خانواده آنان دیدار کرد.

حسین کمالی، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، در این دیدار گفت: شهیدان بزرگ‌ترین معلمان تاریخ بشریت هستند و خانواده‌های شهدا، متولیان اصلی تعلیم و تربیت این معلمان و منشأ خیر و برکت‌اند.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله وظایف مهمی است که برعهده ماست، چرا که امنیت، آرامش و آسایش امروزمان را مدیون رشادت‌های دیروز این جان‌برکفان سال‌های دفاع مقدس و میراث‌دار خون شهدا هستیم.

کمالی تصریح کرد: خانواده های معظم شهدا آرام و قرار شهیدان هستند و ما معلمان افتخار می‌کنیم که خادم خانواده‌های معزز شهدا هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطر همه شهدای گرانقدر به ویژه بیش از ۴۰ هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی که شامل یک پنجم شهدای انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا مبدأ آرامش و آسایش جامعه اسلامی هستند.

یادآور می‌شود، در پایان این دیدار نیز با اهدای لوح سپاس از خانواده شهیدان جعفری قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha