پروژه محوطه‌سازی امامزادگان دو خاتون(س) شهرکرد اجرا شد
کد خبر: 4164308
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

پروژه محوطه‌سازی امامزادگان دو خاتون(س) شهرکرد اجرا شد

شهردار شهرکرد گفت: پروژه بهسازی محوطه امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) این شهر توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد با اعتباری بالغ‌ بر 12 میلیارد و 300 میلیون ریال اجرا شد.

امامزادگان دومعصوم شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد امروز ۳۱ مردادماه در جلسه با هیئت امنای امامزادگان دوخاتون(س) اظهار کرد: در راستای توسعه و عمران و آبادانی این مکان مقدس، پروژه بهسازی محوطه توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد با اعتباری بالغ‌بر 12 میلیارد و 300 میلیون ریال اجرا شد.

وی افزود: این شهرداری آمادگی دارد تا در راستای رفع مشکلات و کاستی‌ها امامزادگان دوخاتون(س) شهرکرد که یکی از مکان‌های زیارتی شاخص این شهر می‌باشد همکاری و مساعدت لازم را با هیئت امنا به عمل آورد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه امامزادگان دوخاتون(س) به عنوان امانت‌هایی گرانبها و ارزشمند و میراثی پرسود و بابرکت به شمار می‌رود، تأکید کرد: در حال حاضر با استفاده از آثار و منافع این سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه می‌توان گام‌هایی بلند در جهت تأمین نیازهای مادی و معنوی اقشار جامعه و تحکیم رابطه با آفریدگار مهربان، تقویت روحیه محبت و تعاون و گسترش فضایل اخلاقی برداشت و به طور کلی موجبات رشد و غنی‌سازی فرهنگی جامعه را فراهم آورد.

در این بازدید شهردار شهرکرد به بررسی مسائل و مشکلات این امامزاده و زائران نیز پرداخت.

انتهای پیام
captcha