کاروان «رهسپاران عصر ظهور» لرستان راهی کربلا شد + عکس
کد خبر: 4163901
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

کاروان «رهسپاران عصر ظهور» لرستان راهی کربلا شد + عکس

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از اعزام ۳۲۰ نفر از جوانان این استان در قالب کاروان «رهسپاران عصر ظهور» به پیاده‌روی اربعین خبر داد.

کاروان «رهسپاران عصر ظهور»به گزارش ایکنا از لرستان، مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان، شامگاه ۲۹ مردادماه در آیین بدرقه کاروان «رهسپاران عصر ظهور» این ستاد که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: کاروان رهسپاران عصر ظهور ذیل قرارگاه تحول و توانمندسازی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) یک حرکت ملی با هدف بهره‌گیری از ظرفیت معنوی اربعین حسینی و معرفت‌افزایی است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با اشاره به اینکه اعزام کاروان رهسپاران عصر ظهور، دومین سال خود را تجربه می‌کند، افزود: در این برنامه که ۳۲۰ نفر از استان به مدت شش روز عازم پیاده‌روی اربعین می‌شوند، علاوه بر ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، دستگاه‌های هلال احمر، بهزیستی و کمیته امداد نیز مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه کاروان «رهسپاران عصر ظهور ستاد اجرایی لرستان به مدت شش روز از 30 مرداد تا چهارم شهریورماه در عتبات عالیات حضور خواهند داشت و در این مدت برنامه‌های متنوع برای آنان پیش‌بینی شده است، گفت: ۵۲ درصد این کاروان متشکل از خانه‌های احسان ستاد اجرایی و مابقی مربوط به دستگاه‌های همکار است.

انتهای پیام
captcha