برگزاری پنجمین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4163702
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

برگزاری پنجمین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در چهارمحال‌وبختیاری

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری از برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوا خبر داد.

تولید محتوای دیجیتال

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، یاسر بیاتی، مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری امروز، 29 مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوا خبر داد و اظهار کرد: لازم است تولید محتوای فضای مجازی از روش‌های مختلف همچون هنر و با استفاده از ظرفیت متخصصین در اختیار همگان قرار گیرد در غیر این صورت این محتوا از طریق رسانه‌های بیگانه و دشمنان تهیه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه محتواهای تولید شده از سوی رسانه‌های بیگانه موجب اشاعه بی‌حجابی، بی‌دینی، بی‌هویتی و نا‌امیدی خواهد شد، افزود: محتوای تولید شده از سوی دشمن به دنبال مبارزه با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

بیاتی در خصوص برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: این رویداد با رشد و پیشرفت خوبی نسبت به رویدادهای سال گذشته همراه بوده که در سال اول 8 تیم در سال دوم 12 تیم، سال سوم 15 تیم، سال چهارم 20 تیم و امسال با 155 نفر در قالب 30  تیم و در بخش‌های بازی و  نرم‌افزار تلفن همراه برگزار می‌شود.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این رویداد با ۴۸ ساعت رقابت پویانمایی از یکم تا چهارم شهریورماه برگزار می‌شود، ادامه داد:  تیم‌ها از ساعت 9 صبح در محل رویداد حضور پیدا می‌کنند و پس از برگزاری افتتاحیه رویداد، تیم‌ها به صورت قرنطینه 48 ساعته تا ساعت 10 روز سوم به مسابقه می‌پردازند.

وی تصریح کرد: در کنار این تیم‌ها مشاورانی حضور دارند که آنها را در حین مسابقه راهنمایی و داوران کار گروهی و تخصص تیم‌ها را بررسی می‌کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای تیم اول 10 میلیون تومان، تیم دوم هفت میلیون تومان و تیم سوم پنج میلیون تومان است.

بیاتی تأکید کرد: رویداد کشوری در آذرماه امسال برگزار می‌شود و تیم‌های برتر استان جهت شرکت در رویداد کشوری کلاس‌های تخصصی آموزش تکمیلی را می‌‌گذارنند.

انتهای پیام
captcha