اعزام ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین به مرز خسروی
کد خبر: 4163151
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶

اعزام ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین به مرز خسروی

نماینده وزارت کشور در امور حمل و نقل زائران اربعین در مرز خسروی، گفت: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس به تدریج برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی از قصرشیرین تا مرز خسروی به این مرز اعزام می‌شوند.

جابجایی زائران اربعین در مرز خسروی

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، صبح امروز آئین بدریقه ۲۰ دستگاه اتوبوس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه به مرز خسروی در توقفگاه ترمینال شهید کاویانی کرمانشاه برگزار شد.

محمدمهدی احمدی، نماینده وزارت کشور در امور حمل و نقل زائر اربعین حسینی در مرز خسروی در این مراسم با اشاره به اینکه امسال وظیفه حمل و نقل زائر اربعین از قصرشیرین تا مرز خسروی به عهده سازمان حمل و نقل مسافر و شهرداری کرمانشاه است، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت کشور باید ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی به مرز خسروی اعزام شود.

وی با بیان اینکه امروز اولین کاروران اعزامی به مرز خسروی با استعداد ۲۰ دستگاه انجام گرفت، افزود: با توجه به ۲۴ ساعته شدن مرز خسروی تمامی ناوگان حمل و نقل از قصرشیرین تا مرز خسروی به صورت سه شیفت و ۲۴ ساعته به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

نماینده وزارت کشور در امور حمل و نقل زائر اربعین حسینی تصریح کرد: تا اتمام برنامه زیارتی اربعین و بازگشت آخرین زائر مرز خسروی تمام ناوگان حمل و نقل در مرز خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha