رسانه‌ها در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری جریان‌سازی کنند
کد خبر: 4162997
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

رسانه‌ها در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری جریان‌سازی کنند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به لزوم جریان‌سازی رسانه‌‌ای در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری، گفت: رسانه‌ها با جریان‌سازی رسانه‌ای می‌توانند به جوانی جمعیت و فرزندآوری کمک کنند.

زهرا یعقوب نژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، زهرا یعقوب‌نژاد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در راستای برگزاری جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» و دیدار با بانوان رسانه‌ای خبرگزاری‌های استان از تحریریه ایکنا و ایسنا در گیلان بازدید کرد. اشرف جناتی، دبیر جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت و محدثه فردی، مسئول امور بانوان سازمان بسیج رسانه استان هم در این دیدار حضور داشتند.

زهرا یعقوب‌نژاد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان ضمن قدردانی از تلاش‌های بانوان رسانه‌ای استان، اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران نقش مهمی در انعکاس درست وقایع دارند و سربازان عرصه جهاد تبیین هستند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان و رسانه، افزود: برگزاری جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در عصر جهاد تبیین که منجربه تولید آثار رسانه‌ای مؤثر و فاخر می‌شود، به نوعی مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن با هدف ارائه توانمندی‌های بانوان گیلان در عرصه‌های گوناگون است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، نقش زنان جهان اسلام در تمدن‌سازی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی، زن و استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی، زن در رسانه‌های غربی، جایگاه زن در غرب و جهان اسلام و الگوی سوم زن مسلمان، افتخار آفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی از جمله محورهای جشنواره حریم رسالت عنوان کرد و افزود: جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت یکی از رویدادهای مهم و ارزشمند است و با توجه به اینکه موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری از محورهای این جشنواره است و به حساسیت‌هایی که وجود دارد میطلبد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

یعقوب‌نژاد با بیان اینکه بحث جوانی جمعیت علاوه‌بر اقدامات مدیران به فرهنگسازی و کنشگری جمعیت نیاز دارد، گفت: در جلسه ستاد حمایت از جوانی جمعیت استان که روز گذشته با حضور استاندار برگزار شد، کارگروه ویژه‌ای برای سقط غیر قانونی جنین تشکیل شد.

وی با اشاره به لزوم جریان‌سازی رسانه‌‌ای در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری، تأکید کرد: رسانه‌ها با جریان‌سازی رسانه‌ای می‌توانند به جوانی جمعیت و فرزندآوری کمک کنند و با معرفی ماماها و پزشکانی که در حوزه جلوگیری از سقط‌های غیرقانونی موفق بوده‌اند، در این حوزه نقش آفرین باشند.

گفتنی است؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت که پیش از این تا 25 مردادماه اعلام شده بود، بنابر درخواست اصحاب رسانه تا 30 شهریورماه تمدید شد.

رسانه‌ها در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری جریان‌سازی کنند

انتهای پیام
captcha