بازدید مدیرکل ارشاد کردستان از برگزاری آزمون طرح دانشجو معلم قرآن
کد خبر: 4162860
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

بازدید مدیرکل ارشاد کردستان از برگزاری آزمون طرح دانشجو معلم قرآن

مدیرکل و معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به همراه رئیس جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری آزمون طرح دانشجو معلم قرآن بازدید کردند.

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری آزمون طرح دانشجو معلم قرآن

به گزارش ایکنا از کردستان، مدیرکل و معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به همراه رئیس جهاددانشگاهی کردستان دیروز، 24 مرداد از برگزاری آزمون طرح دانشجو معلم قرآن بازدید کردند.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در این بازدید گفت: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی به ویژه بین قشر جوان و نوجوان یکی از ضرورت‌های کنونی جامعه بوده است که در این راستا تمام دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی باید به گونه مثبتی در راه گام بردارند.

وی اجرای طرح‌های قرآنی در استان را امری مهم و ضروری دانست و افزود: تربیت مربی قرآن به ویژه بین قشر دانشجو می‌تواند امری بسیار تأثیرگذار در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باشد.

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی کردستان  نیز در این بازدید گفت: جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور فعالیت‌های فرهنگی متنوع و متعددی را اجرا می‌کند و یکی از فعالیت‌های شاخص این نهاد انقلابی در حوزه قرآن، راه‌اندازی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور بوده است.

وی از عزم جهاددانشگاهی برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در سطح دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: در این راستا طرح دانشجو معلم قرآن، کرسی‌های تلاوت و تدبر و محافل قرآنی را رد سطح دانشگاه‌ها برگزار کرده است.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به برگزاری آزمون پایانی طرح دانشجو معلم قرآن در استان افزود: این طرح 100 ساعت آموزشی بوده که با حضور اساتید برحسته کشوری برای 40 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان برگزار شد و امروز آزمون پایان دوره برگزار شد.

یادآور می‌شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به مناسبت گرامیداشت روز از خبرگزاری‌های ایکنا، ایسنا و استودیو جهاددانشگاهی بازید کرد.

انتهای پیام
captcha