گسترش عدالت در جامعه مستلزم فعالیت‌های جهادی است
کد خبر: 4162750
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

گسترش عدالت در جامعه مستلزم فعالیت‌های جهادی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کاشمر گسترش عدالت در جامعه را مستلزم کارهای جهادی دانست.

حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کاشمربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کاشمر، امروز 24 مردادماه در مراسم اختتامیه گروه‌های جهادی سپاه ناحیه کاشمر، گفت: کارهای جهادی ضمن اینکه باعث گسترش عدالت در جامعه می‌شود، فاصله طبقاتی بین مردم را از بین می‌برد.

وی اظهار کرد: وقتی خدمات را به درب خانه انسان‌های مستضعفی می‌بریم که به هر دلیلی به امکانات دسترسی ندارند، یعنی در راستای از بین بردن فاصله طبقاتی گام برداشتیم.

چهکندی‌نژاد با بیان اینکه اهمیت اردوها و رزمایش‌های جهادی در گسترش عدالت و بهره‌مندی قشر مستضعف جامعه از خدماتی است که ارائه می‌شود، افزود: استعدادها در اردوهای هجرت شکفته و از بالقوه به بالفعل تبدیل می‌شود و رشد شخصیتی انسان و تاب‌آوری انسان نیز زیاد می‌شود. اردوهای جهادی بستری است تا فرزندان این منطقه از اوضاع شهر خود باخبر شوند و از نزدیک کمبودها را بینند و قوت‌ها و ضعف‌ها مشخص شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کاشمر افزود: همه عرصه‌هایی که پیشرفت کردیم به دلیل روحیه جهادی است چون در این روحیه جهادی، نتوانستن مفهومی ندارد. ویژگی دیگر گروه‌های جهادی، جدیت و خستگی‌ناپذیری و شوق به کار است و با همین روحیه مشکلات را حل می‌کنند و موانع را از سر راه بر می‌دارند و اهداف بلند و متعالی دارند.

سرهنگ علی یعقوبیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در این مراسم با اشاره به اینکه با کار جهادی بن‌بست نخواهیم داشت گفت: ۲۰ گروه جهادی منطقه محور داریم که با اتکا به توانمندی‌های خود شهرستان پای‌کار آمدند و خالصانه خدمت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه با کار جهادی بن‌بست نخواهیم داشت چرا که کار جهادی باعث پیروزی است، گفت: اگرچه در سال‌های گذشته از شهرها و استان‌های دیگر برای کار جهادی به شهرستان کاشمر می‌آمدند و خالصانه خدمت می‌کردند، اما اکنون این ظرفیت را داریم که از توانمندی نیروهای بومی منطقه استفاده کنیم.

یعقوبیان بیان کرد: در بحث تهیه جهیزیه، بسته‌های معیشتی و عمران کارهای خوبی انجام شده و تلاش داریم با برنامه‌ریزی بهتر از شدت و حدت بیشتری برخوردار شود. هر میزان که به محرومین کمک کنیم به نظام کمک کردیم و امید داریم با همکاری و همت قرارگاه جهادی بخشی از معضلات شهرستانمان را برطرف کنیم.

در پایان مراسم از جهادگران فاطمی در عرصه‌های مختلف تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha