خدمت‌رسانی ۱۲۰ خادم نوجوان فاطمی در مدارس مناطق محروم قم
کد خبر: 4162555
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

خدمت‌رسانی ۱۲۰ خادم نوجوان فاطمی در مدارس مناطق محروم قم

120 خادم نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت در قالب دوره آموزشی «در محضر بانو» به صورت جهادی در مدارس مناطق محروم استان قم به ارائه خدمت پرداختند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، ۱۲۰ نوجوان جهادگر مرکز نوجوانان فاطمی در قالب اردوی یک روزه در مدارس مناطق محروم روستا‌های شهرستان جعفریه قم حضور پیدا کرده و به ارائه خدمت پرداختند.

مرمت کف حیاط، تمیزکاری، رنگ آمیزی، نقاشی و دیوار نویسی دیوار‌های داخلی و خارجی مدرسه و مزین کردن مدارس با نام حضرت معصومه(س) و نماد‌های مرتبط با حرم مطهر بانوی کرامت، سفیدکاری داخل کلاس‌ها از جمله فعالیت‌های خادمان نوجوان فاطمی در این اردوی جهادی یک روزه بود.

خادمان نوجوان فاطمی در این اردوی جهادی در مدرسه حمزه سیدالشهدای روستای پاچیان، مدرسه شهید غفاری روستای محمودآباد و مدرسه شهید احمدلی روستای حیدرآباد حضور پیدا کردند.

این اردو از جمله برنامه‌های دوره آموزشی در محضر بانو است تا نوجوانان شرکت کننده در این دوره را محیای خدمت جهادی در حرم مطهر بانوی کرامت و خدمت رسانی به مردم کند.

یادآور می‌شود،5 حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی، معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت نیز در این اردو حضور یافت و از نزدیک شاهد فعالیت‌های جهادی نوجوانان فاطمی بود.

انتهای پیام
captcha