ارائه خدمات جهادی شرکت برکت‌تل در روستای وروشت دلفان + عکس
کد خبر: 4162161
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

ارائه خدمات جهادی شرکت برکت‌تل در روستای وروشت دلفان + عکس

جمعی از جهادگران شرکت برکت‌تل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از 15 تا 21 مردادماه با حضور در روستای وروشت شهرستان دلفان به یک هزار و 700 نفر از جمعیت این روستا خدمات تخصصی پزشکی ارائه دادند.

اردوی جهادی جهادگران شرکت برکت تل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)به گزارش ایکنا از لرستان، در قالب اردوی جهادی جمعی از جهادگران شرکت برکت‌تل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کشور از 15 تا 21 مردادماه با حضور در روستای وروشت شهرستان دلفان به یک هزار و 700 نفر از جمعیت این روستا، سه هزار و 500 خدمات تخصصی پزشکی ارائه دادند.

در این اردوی جهادی چهار تیم دندانپزشکی، تیم‌های شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی و پزشکی در رشته‌های داخلی، اطفال، مامایی و پوست با حضور روزانه 15 متخصص در محله مستقر و در طول یک هفته نسبت به ارائه خدماتی در این حوزه اقدام کردند.

علی ابرازه، مدیرعامل شرکت برکت‌تل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، 21 مردادماه در جریان این اردوی یک هفته‌ای در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی لرستان و همچنین بیمه سلامت به خاطر پوشش دارویی در این اردوی جهادی گفت: ما این برنامه را در طول سال و طبق نیاز با هماهنگی وزارت بهداشت در شش استان کشور داریم.

وی افزود: برنامه بعدی ما خدمت به زائران اربعین و بعد از آن حضور در استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمان و استان‌های کم‌برخوردار خواهد بود.

یادآور می‌شود، شهرستان دلفان بیشترین جمعیت روستایی محروم را در بین شهرستان‌های استان لرستان دارد. 

انتهای پیام
captcha