درخشش دانشجوی سمنانی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور
کد خبر: 4161884
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

درخشش دانشجوی سمنانی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور

یاسین تاجیک، دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان رتبه برتر و مقام دوم «ملی» سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور در بخش تولیدات رسانه‌ای به میزبانی دانشگاه فرهنگیان ارومیه را کسب کرد.

یاسین تاجیک در سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان، یاسین تاجیک، دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان رتبه برتر و مقام دوم «ملی» سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور در بخش تولیدات رسانه‌ای به میزبانی دانشگاه فرهنگیان ارومیه را کسب کرد.

یادآور می‌شود در این دوره از مسابقات ۱ هزار و ۳۸۰ تن از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور حضور داشتند که ۹۰۰ نفر در بخش غیر آوایی و ۴۸۰ نفر در ده رشته آوایی به رقابت پرداختند که یاسین تاجیک، دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان (دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان) در بخش فناوری، رشته تولیدات رسانه‌ای، رتبه برتر و مقام دوم ملی سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور را به دست آورد.

این دوره از مسابقات در ۹ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی، فناوری و رسانه، هنری، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار شد.

شایان‌ذکر است سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در سالن وحدت شهر ارومیه و با حضور مسئولان بخش دانشگاهی استانی و کشوری برگزار شد.

دانشجویان حاضر در این مسابقات چهار روز باهم به رقابت پرداخته و در نهایت نفرات برتر در مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha