ثبت‌نام دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا» در لرستان آغاز شد
کد خبر: 4160972
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱

ثبت‌نام دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا» در لرستان آغاز شد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت لرستان از آغاز ثبت‌نام دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا» با شعار نوجوان ایرانی، نوجوان قرآنی در این استان خبر داد.

روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت لرستانروح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان از آغاز ثبت‌نام دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا» با شعار نوجوان ایرانی، نوجوان قرآنی در لرستان خبر داد و گفت: این طرح به‌‌منظور کشف و پرورش استعدادهای نوجوان ایرانی با برگزاری کلاس‌های تخصصی قرآن کریم در سه رشته حفظ، مفاهیم و تلاوت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا در استان لرستان از سوی مؤسسه امام رضا(ع) خرم‌آباد اجرا خواهد شد، افزود: این طرح قرآنی در دو بخش دختران 10 تا 15 سال و پسران 8 تا 15 سال به‌صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت لرستان در خاتمه گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.melitelavat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha