روند آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید تشریح شد
کد خبر: 4160294
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
در چهارمحال‌وبختیاری

روند آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید تشریح شد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در اولین نشست شورای پروژه مهر این اداره‌کل از آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان امروز 14 مردادماه در نخستین نشست «پروژه مهر» با اشاره به اهمیت این پروژه به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای اجتماعی و فرهنگی خواستار تلاش مجموعه آموزش و پرورش به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد در سطح استان شد و اظهار کرد: برای آغاز شوق‌انگیز و مطلوب فعالیت‌های آموزشی و تربیتی نظام آموزش عمومی استان در راستای اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین با هدف تقویت و کیفیت‌بخشی به مدارس و برای دمیدن روح امید، نشاط و شادابی در مدارس در آغاز مهرماه نیاز به مشارکت عمومی و همه‌‎جانبه همه همکاران، اولیاء و دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: به منظور اجرای طرح پروژه مهر در استان، شش کارگروه شامل کارگروه برنامه‌ریزی سازماندهی و بهسازی منابع، نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و ...، کارگروه مردمی‌سازی، کارگروه تبیین و تبلیغ، اطلاع‌رسانی، کارگروه تأیید صلاحیت و انتخاب و انتصاب مدیران، کارگروه نظارت و ارزیابی، کارگروه آموزشی، تربیتی و تندرستی در اداره‌کل آموزش و پرورش استان تشکیل شده است.

امیریان تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تحویل کامل پروژه‌های در حال اتمام توسط اداره‌کل نوسازی و گروه‌های جهادی  صورت خواهد گرفت ودر مهرماه دانش‌آموزان در مدارسی شاداب و زیبا مشغول تحصیل خواهند شد. 

رئیس شورای پروژه مهر استان بیان کرد: جشن غنچه‌ها در 16 مهر، جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها در روز 29 شهریورماه و زنگ شروع سال تحصیلی و ایثار و مقاومت برای همه پایه‌های تحصیلی در روز شنبه یکم مهرماه به صدا در خواهد آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تأکید کرد : برنامه‌ریزی عملیاتی برای سازماندهی نیروی انسانی و صدور ابلاغ مدیران، معلمان و ... قبل از سال تحصیلی، بررسی عملکرد مدیران مدارس و انتخاب و انتصاب مدیران تا پایان مردادماه، پیگیری و تحویل پروژه‌های ساختمانی نیمه‌تمام ، برنامه‌ریزی برای نظارت و بازدید میدانی کارگروه‌های شش‌گانه از فعالیت مدارس و ارائه گزارش، نظارت بر سازماندهی سرویس رفت و آمد مدارس و لباس دانش‌آموزان و تدوین برنامه سالانه آموزش و تربیتی مدرسه متناسب با ویژگی‌های مدرسه و اصول حاکم بر مدیریت مطابق با آیین‌نامه اجرایی مدارس از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پروژه مهر امسال است.

وی در پایان از مدیران مدارس خواست تا با تکمیل فرم‌های نظارتی در سامانه ltms میزان آمادگی مدرسه خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha