خدمات‌رسانی دندانپزشکان جهادگر به مردم سیروان
کد خبر: 4160222
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

خدمات‌رسانی دندانپزشکان جهادگر به مردم سیروان

فرماندار سیروان گفت: تیم ۳۲ نفره دندانپزشکان جهادی به افراد نیازمند شهرستان سیروان خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه کردند.

خدمات‌رسانی دندانپزشکان جهادی به مردم شهرستان سیروان ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سیروان، محمدباقر شریفی، فرماندار سیروان، اظهار کرد: تیم 32 نفره دندانپزشکان جهادی به مدت 3 روز با استقرار در شهر لومار (مرکز شهرستان سیروان)، به جامعه هدف خدمات دندانپزشکی تخصصی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه این تیم از 11 تا 13 مرداد، به مردم شهرستان ارائه خدمت کردند، افزود: در طول زمان حضور این تیم در شهرستان، تمامی خدمات دندانپزشکی به‌صورت رایگان به افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی، دانش‌آموزان بی‌بضاعت و سایر افراد نیازمند ارائه شد.

شریفی با بیان اینکه این گروه جهادی در قالب کاروان دندانپزشکی زنده‌یاد دکتر مهرداد داوری با همراهی دستگاه‌های اجرایی شهرستان خدمات‌رسانی کردند، گفت: این گروه روزانه بیش از 200 خدمت به نیازمندان این شهرستان ارائه کردند که شامل خدماتی در زمینه‌های کشیدن دندان، عصب‌کشی، ترمیم، پرکردن و سایر خدمت‌های درمانی دندانپزشکی بود.

فرماندار سیروان ضمن تقدیر از خدمات این گروه جهادی، اظهار کرد: باتوجه‌ به نیاز اقشار محروم در حوزه دندانپزشکی و هزینه‌های بالای آن، در این طرح تلاش شد خدمات مناسبی در حوزه دندانپزشکی به جامعه هدف ارائه شود که خوشبختانه رضایت نسبی مردم شهرستان را نیز به همراه داشت.

انتهای پیام
captcha