۱۳ گروه جهادی به مناطق محروم دلفان اعزام می‌شوند
کد خبر: 4160086
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان:

۱۳ گروه جهادی به مناطق محروم دلفان اعزام می‌شوند

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان از اعزام ۱۵۰ دانشجوی جهادی در قالب ۱۳ گروه جهادی به مناطق محروم بخش میربگ از توابع شهرستان نورآباد خبر داد.

محمدکریم خورشیدوند، مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، محمدکریم خورشیدوند، مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان عصر پنج‌شنبه، ۱۲ مردادماه اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار و سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری ۱۵۰ دانشجوی جهادی از طرف بسیج دانشجویی تهران جمعه، ۱۳ مردادماه به بخش محروم میربگ جنوبی از توابع شهرستان دلفان اعزام می‌شوند.
 
وی افزود: در این برنامه که در قالب ۱۳ تیم اعزامی خواهد بود، خدماتی از جمله سلامت، عمرانی، کارآفرینی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی و دامپزشکی به مردم این منطقه ارائه می‌شود.
 
خورشیدوند با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم را برای محل اسکان و اجرای برنامه‌های خدماتی عنوان شده انجام شده است، افزود: این برنامه در راستای برنامه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی که از سیاست‌های اصلی دولت انقلابی می‌باشد، انجام خواهد گرفت.
 
مدیرکل اجتماعی استانداری لرستان گفت: در برگزاری این برنامه، بسیج سازندگی، راه و شهرسازی، اوقاف و خیریه و آموزش و پرورش لرستان مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha