اقدامات گروه‌های جهادی در راستای محرومیت زدایی است
کد خبر: 4159738
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

اقدامات گروه‌های جهادی در راستای محرومیت زدایی است

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه اقدامات گروه‌های جهادی در قالب انعقاد تفاهم‌ نامه‌ مشترک با ادارات و سازمان‌های مختلف انجام می شود، گفت: همه اقدامات این گروه‌ها در راستای محرومیت زدایی است.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، ۱۰ مردادماه در رزمایش جهادگران سازندگی در تبریز، با بیان اینکه اقدامات گروه‌های جهادی در قالب انعقاد تفاهم‌ نامه‌ مشترک با ادارات و سازمان‌های مختلف انجام می‌شود، گفت: همه اقدامات این گروه‌ها در راستای محرومیت زدایی است.

وی با بیان اینکه جهاد بی‌‌وقفه بسیجیان، مایه عزت و سربلندی کشور است، افزود: بسیجیان افتخار می‌کنند که با تلاش‌های جهادی خود لبخند رضایت را بر لبان رهبر معظم انقلاب نشانده‌‌اند.

عباسقلی‌زاده، با اشاره به اقدامات و همکاری‌های بسیج سازندگی در قالب گروه‌های جهادی، اظهار کرد: جهادگران در راستای ادامه‌ فعالیت‌‌های سازندگی خود در موضوعات مربوط به جمع آوری و توزیع کمک‌‌های مومنانه، بسته‌های معیشتی، آزادسازی زندانیان، مدرسه سازی و محرومیت زدایی از مناطق محروم، گام های اساسی برداشته‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: در راستای تامین مسکن نیازمندان با کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) تفاهم‌ نامه‌ای برای تامین یک هزار واحد مسکونی امضا شده که حدود ۴۰۰ واحد آن در دست احداث بوده و حدود ۹۲ واحد از آن تحویل شده است.

سردار عباسقلی‌زاده، ادامه داد: در راستای آبرسانی به ۷۵۰ روستای استان اقدامات خوبی با پشتیبانی اعتباری و مالی و کمک‌های تخصصی و مشارکت گروه‌های جهادی شروع شده است.

فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن ملی با اداره کل راه و شهرسازی استان، یادآور شد: در قالب این تفاهم نامه ساخت ۲ هزار و ۲۵۰ واحد مسکن ملی برای اولین بار در کشور با کمک بسیج سازندگی عملیاتی شده است.

انتهای پیام
captcha