حضور 350 گروه جهادی استان مرکزی در رزمایش «جهادگران فاطمی 3»
کد خبر: 4159487
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

حضور 350 گروه جهادی استان مرکزی در رزمایش «جهادگران فاطمی 3»

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی 3» در استان همزمان با سراسر کشور، از حضور 350 گروه جهادی در این رزمایش خبر داد.

گروه جهادی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ محمد گودرزی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان، گفت: رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی 3»، همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله سوم رزمایش جهادگران فاطمی از فردا، 10 مرداد تا ۱۹ همین ماه به مدت ۱۰ روز همزمان با دیدار تاریخی رهبر معظم انقلاب با جهادگران و بسیج سازندگی، در استان مرکزی برگزار می‌شود.

گودرزی ادامه داد: جهادگران در این رزمایش به صورت گروه‌های تخصصی در مناطق کم‌برخوردار خدمات درمانی، اقتصادی، علمی، آموزشی، فرهنگی، عقیدتی و عمرانی به مردم حاشیه شهرها و مناطق محروم و روستاهای محروم ارایه می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی 3، به منظور هم‌افزایی و نمایش گسترده فعالیت‌ گروه‌های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت‌های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت‌رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و حمایت از اقشار کم‌برخوردار اجرا می‌شود.

سرهنگ گودرزی افزود: در این رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی اقشار مختلف، با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار اعزام می شوند. ۳۵۰ گروه جهادی در این مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی، در ۱۲ عرصه خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی یادآور شد: اکنون ۲۹ هزار جهادگر در طول سال و به مناسبت‌های مختلف در سطح استان خدمت‌رسانی و امیدآفرینی را برعهده دارند و حضور جهادگران در ایام مختلف سال در مناطق محروم و خدمت‌رسانی بی‌منت به ولی‌نعمتان انقلاب موجب افزایش اعتماد و تزریق روحیه امید در بین مردم می‌شود.

انتهای پیام
captcha