حمایت خیرین برای پرداخت حق‌الزحمه مربیان مؤسسه چهارده معصوم(ع) رباط‌کریم
کد خبر: 4159219
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

حمایت خیرین برای پرداخت حق‌الزحمه مربیان مؤسسه چهارده معصوم(ع) رباط‌کریم

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت چهارده معصوم(ع) رباط کریم با تأکید بر اینکه دریافت شهریه‌های حداقلی، جوابگوی پرداخت حق‌الزحمه مربیان مؤسسه و هزینه‌های جاری مؤسسه نیست، گفت: امید است با حمایت خیرین بتوانیم در این منطقه به توسعه فرهنگ قرآنی و رونق فعالیت‌های قرآنی بیش از پیش در محله سفیدار بپردازیم.

حمایت خیرین

حسین مهرابی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت چهارده معصوم (ع) رباط کریم در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه، اظهار کرد: دوره‌های آموزشی مؤسسه در سه سطح ویژه خردسالان، آموزش عمومی و تخصصی قرآن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های مؤسسه به صورت ترمی و طی سه ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: در دوره خردسالان (گروه سنی 4 تا 6 سال) علاوه بر آموزش‌های حروف، حفظ موضوعی آیات، حفظ احادیث کاربردی، واحدکارهای آموزش فصول، آشنایی با قصه معصومین(ع)، آشنایی با رنگ‌ها و مشاغل و آموزش نقاشی، شعر، چرتکه و... نیز انجام می‌شود.

مهرابی با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت مؤسسه از سال 1380 تاکنون قریب به چهار هزار قرآن‌آموز را تربیت کرده‌ایم، بیان کرد: در حال حاضر نیز 20 مربی در مؤسسه مشغول به همکاری هستند.

مدیر مؤسسه چهارده معصوم(ع) رباط‌کریم با اشاره به اینکه عمده‌ترین مشکل اکنون مؤسسه، هزینه‌کرد جاری مؤسسه و حق‌الزحمه مربیان است، اضافه کرد: با توجه به اینکه مؤسسه در منطقه کم برخوردار فعالیت می‌کند و پرداخت شهریه حداقلی نیز برای خانواده‌ها نیز سخت است، در پرداخت حقوق مربیان با مشکل روبرو هستیم.

وی درباره مکان مؤسسه، گفت: مکان مؤسسه از سوی پدر و برادر شهیدم وقف فعالیت‌های قرآنی شده است والحمدلله مکان مؤسسه متعلق به خود مؤسسه است اما اگر خیّر و فرد و افراد نیک‌اندیشی پیدا شوند تا در پرداخت هزینه‌های جاری و حق‌الزحمه مربیان، همکاری و مشارکت داشته باشند، کمک و مساعدتی در توسعه فرهنگ قرآنی به ویژه در این محل خواهند داشت.

مؤسسه در رباط کریم، سفیدار، جنب مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قرار دارد که علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از دوره‌های این مؤسسه می‌توانند با شماره 56440088 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha