برپایی رزمایش جهادگران فاطمی 3 در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4159203
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

برپایی رزمایش جهادگران فاطمی 3 در خراسان‌شمالی

مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی خراسان‌شمالی از برپایی رزمایش جهادگران فاطمی 3 با حضور دو هزار و 44 نفر در سطح روستاهای استان خبرداد.

برپایی رزمایش جهادگران فاطمی 3 در خراسان‌شمالیعلی محمدی، مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ از  ۱۰  تا 19مرداد ماه در سطح استان به مدت ۹ روز در سطح شهرستان های استان و در مجموع ۹ قرارگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی گروه‌های جهادی در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، آموزشی و پزشکی در این رزمایش در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: آبرسانی، تعمیر و ساخت مسکن محرومان، توزیع بسته‌های معیشتی، خدمات پزشکی و دندانپزشکی، جهش تولید با اجرای طرح ارتقاء بهره وری محصولات کشاورزی از اهم فعالیت گروه‌های جهادی در استان است.

وی با اشاره به افتتاحیه طرح‌های عمرانی و آبرسانی و مسکن محرومان، ادامه داد:بهره برداری از گلخانه در روستای الله وردی خان، افتتاح کارگاه اقتصاد مقاومتی خیاطی در شهر بجنورد، طرح آبخیز تا جاوید در روستای طراقی کرد و بهره برداری از منزل مسکونی محرومان در روستای کلاته محمد علی پهلوان نیز از پروژه‌های این رزمایش است.

محمدی خاطرنشان کرد: این رزمایش با حضور تعدای از گروه‌های جهادی سه شنبه 10 مرداد سال جاری ساعت 8 صبح در محل دانشگاه آزاداسلامی آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام
captcha