انتشار فراخوان حمایت از تولید فیلم کوتاه طنز از سوی حوزه هنری اصفهان
کد خبر: 4157102
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

انتشار فراخوان حمایت از تولید فیلم کوتاه طنز از سوی حوزه هنری اصفهان

حوزه هنری استان اصفهان فراخوان حمایت از تولید فیلم کوتاه طنز را در سه قالب مستند، انیمیشن و داستانی منتشر کرد.

فراخوان حمایت از تولید فیلم کوتاه طنزبه گزارش ایکنا از اصفهان، فراخوان حمایت از تولید فیلم کوتاه طنز در سه قالب مستند، انیمیشن و داستانی از سوی حوزه هنری استان اصفهان منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌نامه‌های خود را به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، فرزندآوری، امیدآفرینی، حمایت از تولید ملی و تقویت سرمایه اجتماعی، موضوعاتی هستند که برای تولید فیلم کوتاه طنز در اولویت قرار دارند. مهلت ارسال فیلم‌نامه نیز تا 31 مردادماه سال جاری اعلام شده است.

با توجه به اینکه حوزه هنری استان اصفهان رویکرد طنز را در دستور کار خود قرار داده است و قصد دارد در پروژه‌های مربوط به داستان‌نویسی و رسانه‌های تصویری توجه ویژه‌ای به طنز داشته باشد، پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی، فیلم‌نامه‌های برگزیده را اعلام و از تولید آنها حمایت می‌کند.

این رویکرد در برنامه‌های آموزشی حوزه هنری استان اصفهان نیز دنبال می‌شود، چنانکه در آینده نزدیک قرار است کارگاه‌هایی با حضور اساتید مجرب عرصه نویسندگی طنز از سوی این مجموعه برگزار شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان و ارسال فیلم‌نامه‌های خود می‌توانند به شماره 09196982830 در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha