۱۲۸ نیازمند اجاره‌نشین میامی خانه‌دار می‌شوند
کد خبر: 4155134
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

۱۲۸ نیازمند اجاره‌نشین میامی خانه‌دار می‌شوند

رئیس کمیته امداد میامی از ساخت ۱۲۸ واحد مسکونی برای مددجویان این شهرستان در 2 بخش روستایی و شهری در سالجاری خبر داد.

ساخت خانه برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان، مرتضی نوروزپور، رئیس این نهاد در شهرستان میامی امروز، 24 تیر با اشاره به اینکه تأمین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت‌های کمیته امداد است، گفت: ۱۲۸ واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان میامی در حال ساخت بوده  که با همکاری خیران و تفاهم‌نامه‌های منعقدشده  تا پایان سال تحویل مددجویان خواهد شد.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه‌های چندجانبه با هدف همکاری تأمین مسکن برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی با هدف تسریع در کمک به ساخت واحدهای مسکونی منعقد شده که قرار است هر کدام از این نهادها ظرفیت‌های خود را برای احداث واحدهای مسکونی شهری و روستایی به کار گرفته و تجمیع این ظرفیت‌های سرپناهی امن را برای مددجویان به همراه آورد.

رئیس کمیته امداد میامی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی در روستاها و مناطق محروم با نگاه ویژه در دست اقدام است، اظهار کرد: امیدآفرینی، مهاجرت معکوس در روستاها و همچنین پایداری روستاها و توانمندی مددجویان از جمله دستاوردهای تأمین مسکن محرومان در مناطق روستایی است.

نوروزپور از همراهی خیران برای کمک به محرومان قدردانی کرد و افزود: شماره کارت ۵۰۰۸-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی برای کمک به ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت این شهرستان در نظر گرفته شده است.

به گفته وی طی ۲ سال اخیر قریب به ۵۰ واحد مسکونی ساخته و تحویل مددجویان شهرستان میامی شده است.

انتهای پیام
captcha