رقابت 91 داوطلب در روز دوم مسابقات قرآن اوقاف اراک
کد خبر: 4154862
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

رقابت 91 داوطلب در روز دوم مسابقات قرآن اوقاف اراک

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف اراک در چهل و ششمین دوره برای دومین روز متوالی از امروز، 22 تیر در بخش بانوان آغاز شده و تا عصر ادامه دارد.

مسابقات قرآن اوقاف اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، روز دوم مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات اوقاف استان مرکزی، از صبح امروز، 22 تیر با حضور 47 شرکت‌کننده از شهرستان‌های کمیجان، خنداب، فراهان و آشتیان در رشته‌های آوایی آغاز و داوطلبان با یکدیگر رقابت کردند.

براساس این گزارش، مسابقات در نوبت همین روز با حضور 44 نفر از بانوان اراکی در رشته‌های ترتیل و تحقیق آغاز شد و تا عصر نیز ادامه دارد. در نوبت عصر 29 نفر در رشته ترتیل، 6 نفر در رشته تحقیق و 9 نفر در رشته دعاخوانی شرکت دارند.

مسابقات قرآن به میزبانی ساوه و زرندیه با مشارکت سه شهرستان تفرش، ساوه و زرندیه نیز در روزهای ۸ و ۹ تیر برگزار شد و مسابقات اراک که از 21 تیر آغاز شده است فردا، با بگزاری مسابقات بخش آقایان به کار خود پایان می‌دهد.

داوری بخش بانوان در روز پنج‌شنبه، 22 تیر را خانم‌ها نسرین رضانیا(تجوید)، عائده محبی(لحن)، محدثه مؤمنی(صوت)، فهیمه جفرسته(حسن حفظ)، پرویزی(وقف و ابتدا) برعهده دارند. عائده محبی و اعظم تشیعی‌فرد، سرپرست هیئت داوران و و ناظر مسابقات هستند.

مسابقات شهرستان‌های خمین، شازند، دلیجان و محلات نیز جمعه، 30 تیر به میزبانی خمین برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha