معادل‌سازی دوره «حامیم ۲» با دروس معارف اسلامی
کد خبر: 4154470
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

معادل‌سازی دوره «حامیم ۲» با دروس معارف اسلامی

مسئول واحد آموزش طرح «حامیم ۲» استان خوزستان بهره‌مندی از فرصت شبکه‌سازی و تیم‌سازی دانشجویان مستعد و معادل‌سازی دروس معارف را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.

اجرای طرح حامیم 2 در دانشگاه‌های خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، دوره آموزشی طرح حامیم ۲ در بخش «دروس معارف اسلامی» روز گذشته، 20 تیرماه در دانشکده‌های پیراپزشکی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز برگزار شد.

مرتضی سخراوی، مسئول واحد آموزش طرح حامیم ۲ استان خوزستان از شروع دوره آموزشی درسی طرح حامیم ۲  با ارائه درس‌های معارف اسلامی در پنج عنوان اندیشه اسلامی ۱، اندیشه اسلامی ۲، انقلاب اسلامی، تاریخ تحلیلی صدر اسلام  و تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران با حضور دانشجویان شرکت‌کننده در طرح خبر داد.

وی اظهار کرد: دوره آموزشی طرح حامیم ۲ در بخش «دروس معارف» ویژه بیش از ۳۵۰ نفر از دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی این استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ تیر به‌صورت فشرده در حال برگزاری است.

سخراوی با اشاره به معادل‌سازی دروس معارف از طریق طرح حامیم ۲ از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با همکاری معاونت آموزشی، برخی از اهداف ارائه این بخش را تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در راهبری فعالیتهای فرهنگی در دانشگاه، تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی، امیدآفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی، تقویت انگیزه برای نقش‌آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه‌ها، استعدادسنجی و استفاده حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان، آماده‌سازی نیروی انسانی دفاتر برای فعالیت‌های نهاد در سال تحصیلی آینده، اهداف استفاده از فرصت شبکه‌سازی و تیم‌سازی دانشجویان مستعد عنوان کرد.

مسئول آموزش طرح حامیم ۲ استان خوزستان ادامه داد: حضور در میدان‌های اجتماعی فرد و جامعه را اصلاح می‌کند. امروزه دشمن در حال جنگ با دین خدا و محدود کردن آن است. ‌طبق گفته‌های مقام معظم رهبری حرکت تبیین، خنثی‌کننده توطئه حرکت دشمن است.

انتهای پیام
captcha