اطلس ۲هزار و ۴۰۰ شعبه اخذ رأی در استان کرمان تدوین شد
کد خبر: 4154378
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

اطلس ۲هزار و ۴۰۰ شعبه اخذ رأی در استان کرمان تدوین شد

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ناظر به فضای سلامت و امنیت انتخابات، برای نخستين بار در استان کرمان، اطلس ۲هزار و ۴۰۰ شعبه اخذ رأی تهیه شده است.

رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، رحمان جلالی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمان از برگزاری نشست آموزشی منطقه‌ای فرمانداران استان‌های یزد، فارس و کرمان در راستای محورهای اصلی نقشه راه ستاد انتخابات خبر داد و گفت: این نشست ۲۱ و ۲۲ تیر ماه برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه افتتاحیه و روز نخست این نشست با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و اعلام سیاست‌ها و راهبردهای انتخابات برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع روند اجرایی انتخابات، آشنایی با قوانین انتخابات و نحوه برگزاری انتخابات الکترونیک از جمله برنامه‌های این نشست دو روزه است. 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان از تشکیل اتاق فکری با حضور مدیران کل سیاسی سه استان فارس، یزد و کرمان با موضوع راهکارها و راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری در بحث امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات خبر داد و گفت: اختتامیه نشست منطقه‌ای فرمانداران با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: در راستای راهبرد مشارکت و رقابت انتخاباتی، قرارگاه رسانه‌ای ذیل شورای فضای مجازی استان و قرارگاه جهاد تبیین در ستاد انتخابات استان شکل گرفته است تا انتخابات پرشوری را داشته باشیم. 

جلالی ادامه داد: ناظر به فضای سلامت و امنیت انتخابات برای نخستین‌بار در استان کرمان، اطلس ۲هزار و ۴۰۰ شعبه اخذ رأی تهیه شده و نظام مسائل و آسیب‌شناسی دوره‌های قبل احصا شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: یکی از سرفصل‌ها و محورهایی که با حضور رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور برگزار خواهد شد، نحوه برگزاری انتخابات الکترونیکی است که در صورت تأیید شورای نگهبان، انتخاب در شهر کرمان به‌صورت الکترونیکی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha