خدمت‌رسانی موکب‌های جهادگران در دهه ولایت
کد خبر: 4153402
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
درستکار خبر داد:

خدمت‌رسانی موکب‌های جهادگران در دهه ولایت

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور از خدمت‌رسانی مواکب جهادگران کشور در دهه ولایت خبر داد و گفت: عمده فعالیت جهادگران در این ایام شامل برپایی موکب‌های مختلف، قربانی و اطعام علوی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن درستکار، رئیس مجمع عالی جهادگران کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا، به برنامه‌های جهادگران کشور در ایام دهه ولایت و امامت پرداخت و اظهار کرد: اعیاد نورانی قربان و غدیر که مهمترین اعیاد اسلام هستند، زمینه‌ساز وحدت و همبستگی مسلمانان جهان هستند. 

وی افزود: عید قربان روز ثبوت و تسلیم، روز رهایی از تعلقات غیر خدایی و دلبستگی‌های دنیوی برای دل سپردن به رضایت پروردگار سبحان است تا بندگان بندگی خالصانه خود را ثابت کرده و مسیر کمال را در راه رضایت الهی بپیمایند.   

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور ادامه داد: عید غدیر، عید کمال دین و روز عهد و میثاق با رب جلیل است. با توجه به اهمیت اعیاد قربان و غدیر، و به شکرانه تکمیل دین و تتمیم نعمت، گروه‌های جهادی در 32 استان کشور به خدمت‌رسانی و اجرای برنامه‌های متعدد برای محرومان و نیازمندان پرداختند. 

حجت‌الاسلام درستکار تصریح کرد: عمده فعالیت جهادگران در این ایام شامل برپایی موکب‌های مختلف، قربانی و اطعام علوی بود که در این زمینه به توفیق الهی چند هزار موکب در اقصی نقاط کشور با کمک‌های مردمی، نهادها و سازمان‌های قادر بر پشتیبان مشغول خدمت به عاشقان آقا امیرالمومنین(ع) بودند.

وی در پایان ضمن قدردانی از مسئولان و اقشار مختلف مردمی که در مسیر نورانی و مقدس جهاد در کنار گروه‌های جهادی بوده و هستند، اظهار کرد: امیدواریم در راستای خدمت‌رسانی به محرومان بتوانیم هر روز بیش از پیش مشکلات مردم در نواحی مختلف کشور به ویژه نقاط محروم و صعب‌العبور کشور را مرتفع کنیم.  

انتهای پیام
captcha