برگزاری همایش بانوان ولایی در بقاع شاخص خراسان رضوی
کد خبر: 4153088
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

برگزاری همایش بانوان ولایی در بقاع شاخص خراسان رضوی

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری همایش بانوان ولایی همزمان با عید سعید غدیر در بقاع شاخص استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمال ایزدی، معاون فرهنگی-اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضویحجت‌الاسلام والمسلمین جمال ایزدی، معاون فرهنگی-اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، در خصوص برنامه‌های دهه ولایت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه خراسان رضوی، بیان کرد: امسال مانند هر سال نیز برنامه‌های دهه ولایت با عنوان «جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی» از هفتم تیر ماه آغاز شده و تا روز عید غدیر ادامه دارد.

وی افزود: در این خصوص فضاسازی برای برگزاری جشن‌های دهه ولایت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه تدارک دیده شده که در طول دهه ولایت، هر روز در یکی  از بقاع شاخص استان برگزار می‌شود.

ایزدی اظهار کرد: در این برنامه با دعوت از مجری، قاری، سخنران شاخص استان، مداح شاخص، گروه سرود، مبلغ توانمند اجرای جهت مسابقه و برنامه کودک و نوجوان، برنامه‌های متنوع و شاد معارفی اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: به همت هیئت‌امنا و مدیران مراکز افق بقاع متبرکه و با پشتیبانی ادارات اوقاف و امورخیریه شهرستان، راه اندازی کاروان شادی نسیم ولایت در ایام دهه ولایت به ویژه سه روز منتهی به عید غدیر، در خیابان‌های اطراف بقاع متبرکه در حال اجرای برنامه است.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم باشکوه جشن عید سعید غدیرخم با حضور سادات، علما و بزرگان منطقه و اقشار مختلف مردم در صبح روز عید در بقاع متبرکه استان نیز تدارک دیده شده است.

ایزدی ادامه داد: برگزاری همایش سراسری «بانوان ولایی» در شامگاه عید سعید غدیر، در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص برنامه‌ریزی شده است.

معاون فرهنگی-اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در راستای حضور پر رنگ در فضای مجازی نیز نسبت به فعال‌سازی کانال امامزاده‌ها  اقدام و  پویش‌هایی از جمله من غدیری ام، عفاف و حجاب، روزهای شاد آسمانی، خانواده علوی، فقط به عشق علی و... راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: برگزاری آیین معنوی غبارروبی ضریح مطهر امامزادگان با حضور مسئولان، اصناف بازار و دیگر اقشار جامعه و برگزاری مراسم سخنرانی با محوریت تبیین مفاهیم زیارت جامعه کبیره نیز در طول این ایام جزء برنامه‌های تدارک دیده شده است.

انتهای پیام
captcha