گره‌های آموزش و پرورش به‌واسطه گروه‌های جهادی حل می‌شود
کد خبر: 4152788
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

گره‌های آموزش و پرورش به‌واسطه گروه‌های جهادی حل می‌شود

علی حجرگشت با بیان اینکه بسیاری از گره‌های آموزش و پرورش به‌واسطه حضور گروه‌های جهادی حل خواهد شد، گفت: فرهنگ‌سازی کار جهادی حتی از خود کار جهادی اهمیت بیشتری دارد و فعالیت جهادی از این جهت مهم است که باعث گسترش فرهنگ جهادی و خودسازی افراد می‌شود.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز، علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز، 14 تیرماه در نشست قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در این استان اظهار کرد: بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش با روال اداری به نتیجه نمی‌رسد و بسیاری از گره‌های آموزش و پرورش به‌واسطه حضور گروه‌های جهادی حل خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ ایثار و جهاد گفت: فرهنگ‌سازی کار جهادی حتی از خود کار جهادی اهمیت بیشتری دارد و فعالیت جهادی از این جهت مهم است که باعث گسترش فرهنگ جهادی و خودسازی افراد می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: پیشنهاد من این است که این‌گونه جلسات در مدارس محروم برگزار شود و با برنامه‌ریزی دوستان یکی از مدارس مناطق محروم میزبان جلسه بعدی قرارگاه عدالت آموزشی باشد.

وی با اشاره به ایجاد گروه‌های جهادی مشاوره‌ای در آموزش و پرورش استان البرز گفت: خواست ما از همه گروه‌های جهادی استان این است که با هم‌افزایی و ایجاد یک هماهنگی مشترک از موازی‌کاری پرهیز کنند.

حجرگشت استفاده از ظرفیت خیرین را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: هم در زمینه طرح شهید عجمیان و بهسازی فضاهای مدارس و هم در سایر فعالیت‌های جهادی حضور خیرین بسیار حائز اهمیت است و در استان البرز خیرین بزرگواری حضور دارند که برای اجرای فعالیت‌های جهادی از جمله طرح شهید عجمیان اعلام آمادگی کردند.

وی متذکر شد: باید از ظرفیت بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن اسلامی و سازمان دانش‌آموزی نیز برای اجرایی‌سازی فعالیت‌های جهادی استفاده شود.

انتهای پیام
captcha