مسابقه عکس‌نوشته «گوهر فاطمی» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4151897
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
ویژه کودکان و نوجوانان

مسابقه عکس‌نوشته «گوهر فاطمی» در لرستان برگزار می‌شود

مسابقه عکس‌نوشته «گوهر فاطمی» با موضوع حجاب و عفاف از سوی کانون پرورش فکری لرستان ویژه کودکان و نوجوانان این استان برگزار می‌شود.

مسابقه عکس‌نوشتهبه گزارش ایکنا از لرستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در آستانه فرارسیدن هفته حجاب و عفاف اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «گوهر فاطمی» با موضوع حجاب و عفاف در قالب عکس‌نوشته کرده است.

این مسابقه عکس‌نوشته ویژه کودکان و نوجوانان در سنین 7 تا 17 سال عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان برگزار می‏‌شود و علاقه‌مندان می‎توانند آثار خود را در پیام‌رسان ایتا به شماره 09166618612 ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این مسابقه واقع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان تا 12 تیرماه جاری اعلام شده که این مهلت تا یک هفته دیگر تمدید شده است و در هفته حجاب و عفاف برگزیدگان این مسابقه عکس‌نوشته معرفی و از آنان تجلیل خواهد شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان همچنین به‌مناسبت هفته حجاب و عفاف برنامه‌های دیگری را تدارک دیده است که از جمله آنها می‎توان به مسابقات نقاشی، دلنوشته، شعر و داستان با موضوع حجاب و عفاف، نشست‌های مجازی، کاردستی و معرفی کتاب‌های مرتبط با حجاب و عفاف اشاره کرد که ویژه اعضای کانون پرورش فکری برگزار می‌‏شود.

این کانون همچنین برای مربیان و کارکنان نشست‌های مجازی با موضوع حجاب و عفاف برگزار خواهد کرد و طی هفته حجاب و عفاف آیات و احادیث در رابطه با اهمیت حجاب و عفاف را در سطح مراکز کانون پرورش فکری نصب خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha