رزمایش کمک‌ مؤمنانه در مازندران برگزار شد
کد خبر: 4151429
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶

رزمایش کمک‌ مؤمنانه در مازندران برگزار شد

به مناسبت عید قربان، رزمایش کمک‌ مؤمنانه ویژه کارگران کم‌برخوردار با حضور مسئول سازمان بسیج کارگران در استان مازندران برگزار شد.

رزمایش کمک‌های مومنانه ویژه کارگران کم برخوردار در مازندران ب

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی بسیج کارگری، به مناسبت عید قربان، آیین نهضت کمک‌ مؤمنانه ویژه کارگران کم‌برخوردار امروز با حضور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا و مدیرکل کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران برگزار شد.

در این آیین همدلی و احسان، تعدادی بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال توسط سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه کربلا و اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی مازندران تهیه و در بین کارگران ساختمانی که در سر میادین مستقر بودند توزیع شد.

سیدجواد حسینیان، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران، در حاشیه این آیین گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در بخش‌های مختلف  اجرا می‌شود.

وی افزود: این بسته‌ها بین افرادی توزیع شد که بر سر چهار راه‌ها به دنبال کار و کسب رزق حلال بوده و منتظر هستند تا کسی برای انجام کارهای کارگری به آنان مراجعه کند.

حسینیان تصریح کرد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلای استان مازندران در کنار اقدامات تخصصی در بحث رفع موانع تولید و مشکلات تخصصی در حوزه کار و تولید استان اقدامات مختلفی را دربخش فرهنگی، اجتماعی و موضوعات مبتلابه دیگر در حوزه تخصصی در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی کرده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های ویژه‌ای که در طول سال ۱۴۰۲ از سوی این سازمان و اداره‌ کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان انجام شد، توزیع کمک‌های مؤمنانه در بین کارگران آسیب‌دیده بوده است.

انتهای پیام
captcha