برگزاری مصاحبه‌های «طرح حامیم» در دانشگاه لرستان
کد خبر: 4151113
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

برگزاری مصاحبه‌های «طرح حامیم» در دانشگاه لرستان

طرح حامیم با رویکرد جذب حداکثری دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی دانشگاه لرستان از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و مدیریت امور بانوان این دانشگاه در حال برگزاری است.

مصاحبه‌ «طرح حامیم» در دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، دانشگاه لرستان این روزها شاهد برگزاری مصاحبه‌های طرح حامیم با رویکرد جذب حداکثری دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی دانشگاه لرستان از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و مدیریت امور بانوان این دانشگاه است.
 
بخشی از این برنامه در روز چهارشنبه، ۷ تیرماه مربوط به دانشجویان خواهر دانشگاه لرستان که علاقه‌مند به مشارکت در طرح هستند در مدیریت امور بانوان دانشگاه لرستان و حوزه کاری خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان اجرا شد.
 
هدف از برگزاری این‌گونه مصاحبه‌ها، جذب و حمایت دانشجویان مستعد و علاقه‌مند به فعالیت‌های مذهبی، سیاسی، فرهنگی، هنری و اجتماعی است.
 
دانشجویان جذب شده به‌عنوان حلقه‌های میانی کنشگری مذهبی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و هنری در سطح محیط‌های دانشگاهی فعالیت خواهند کرد.
 
همچنین شبکه‌سازی دانشجویی و تربیت نیروی انسانی کنشگر انقلابی، دینی، مذهبی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی از اهداف مهم طرح حامیم است.
 
در طرح حامیم که توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در سراسر دانشگاه‌های کشور در حال اجراست توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، دینی، مذهبی و سیاسی مدنظر است.
 
جذب دانشجویان فعال و علاقه‌مند و تقویت کار تیمی و گروهی و ارتقای روحیه نشاط اجتماعی دانشجویان از دیگر اهداف طرح حامیم است و این طرح تقویت سطح امیدآفرینی در بین دانشجویان را دنبال می‌کند.
 
 
انتهای پیام
captcha