امکانات تبلیغی برای تشویق جامعه به فرزندآوری بسیج شود
کد خبر: 4150927
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹

امکانات تبلیغی برای تشویق جامعه به فرزندآوری بسیج شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضرورت تغییر در اذهان مردم و بسیج امکانات تبلیغاتی برای تشویق جامعه به فرزندآوری را مورد تأکید قرار داد و گفت: تمام امکانات تبلیغی برای افزایش جمعیت بسیج شود.

نشست قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان دیروز، ششم تیرماه در نشست قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان کردستان، گفت: تا زمانی که ذهنیت‌های مردم را نسبت به ضرورت افزایش جمعیت تغییر ندهیم کار چندانی از پیش نخواهد رفت.

وی بخشی از وظایف و مسئولیت در حوزه جمعیتی را  مربوط به ادارات و ارگان‌های دولتی دانست و افزود: ادارات و ارگان‌های دولتی دارای مسئولیت  باید در این رابطه ایجاد حساسیت کنند و خطرات ناشی از بحران جمعیت را به صورتی اثرگذار در جامعه ترویج کنند.

معاون استاندار کردستان با بیان اینکه در سطح جامعه امکانات و بسترهای مناسبی برای اطلاع‌رسانی و کارهای تبلیغاتی وجود دارد، اظهار کرد: باید همه امکانات موجود در بخش تبلیغات و رسانه‌ها را برای  فرزندآوری و رشد جمعیت بسیج کرد.

وی کارهای انجام شده در حوزه جمعیت توسط ادارات و سازمان‌ها را ناکافی ذکر کرد و گفت: اگر مدیران در این بخش دارای دغدغه شدند حتما ایده‌های نو و بدیع نیز خلق خواهد شد.

رمضانی در ادامه گفت: در جلسات آتی  قرارگاه جوانی جمعیت استان به طور خاص وارد مباحث اجرایی و عملیاتی خواهیم شد و دستگاه‌های کم کار در این خصوص مورد مؤاخذه و بازخواست قرار خواهند گرفت.

وی ضرورت وجود پیوست جمعیتی در مراسم‌های گوناگون، تبلیغات محیطی و فضاسازی‌های جذاب و اثرگذار و معرفی الگوهای موفق در فرزندآوری از دیگر موارد مورد تأکید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بود.

معاون استاندار کردستان در ادامه خواستار احصا و تدوین نظام مسائل مربوط به جمعیت در استان و راه حل‌های آن شد و گفت: ما باید بر روی اولویت‌ها در قانون جوانی جمعیت متمرکز و راهکارهای اجرایی را در این رابطه پیش بگیریم.

انتهای پیام
captcha