برپایی دومین اردوی جهادی سلامت‌محور در مناطق محروم زرقان
کد خبر: 4150817
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

برپایی دومین اردوی جهادی سلامت‌محور در مناطق محروم زرقان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرقان از برگزاری دومین اردوی جهادی سلامت‌محور در چندین روستا و مناطق محروم توابع شهر رحمت‌آباد این شهرستان خبر داد.

دومین اردوی جهادی سلامت‌محور، مناطق محروم زرقانبه گزارش ایکنا از فارس، بابک بهزادی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان زرقان امروز، 6 تیرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین اردوی جهادی سلامت‌محور در چندین روستا و مناطق محروم توابع شهر رحمت‌آباد این شهرستان خبر داد و گفت: این اردوی جهادی با پیگیری‌های شبکه بهداشت و درمان زرقان، مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان فارس و همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با حضور جمعی از پزشکان و کارکنان داوطلب بیمارستان امام حسن عسکری(ع) و شبکه بهداشت و درمان زرقان در مناطق محروم و روستاهای شهر رحمت‌آباد برگزار شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات آزمایشگاهی به 118 مراجعان پایگاه سلامت افزود: در این برنامه جهادی از گروه‌های هدف که در غربالگری‌های پیشین بیماری‌های زمینه‌ای آن‌ها مانند فشار خون و قند خون شناسایی شده است، نمونه‌برداری انجام و به آزمایشگاه ارسال شده است.

بهزادی اضافه کرد: همچنین با حضور تیم جهادی در چهار روستا، از ۲۷ فرد سالمند و معلول که امکان حضور در مراکز جامع سلامت را نداشتند به صورت رایگان نمونه‌گیری شده تا پس از انجام آزمایش‌های مربوطه، در صورت نیاز افراد بیمار شناسایی شده در گام‌های بعدی برای دریافت درمان‌های تکمیلی به پزشکان متخصص ارجاع شوند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان زرقان با حضور در کل برپایی این اردوی جهادی از بسیج جامعه پزشکی فارس و اعضای تیم جهادی سلامت حاضر در این برنامه تقدیر کرد.   

انتهای پیام
captcha