ترویج فعالیت‌های فرهنگی در پارک‌ها و بوستان‌های شهرکرد
کد خبر: 4150268
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

ترویج فعالیت‌های فرهنگی در پارک‌ها و بوستان‌های شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای به مقوله فرهنگ دارد بنابراین می‌طلبد فعالیت‌های فرهنگی را در سطح شهر گسترش دهیم.

فعالیت های فرهنگی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد امروز چهارم تیرماه در نشستی با فرمانده ناحیه بسیج شهرستان شهرکرد با اشاره به ضرورت اجرای اقدامات فرهنگی در شهر اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری علاوه‌بر اجرای اقدامات عمرانی و ارائه خدمات شهری، اهتمام ویژه‌ای به مقوله فرهنگ دارد و باید فعالیت‌های فرهنگی را در سطح شهر گسترش دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل تابستان بیشتر خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان برای تفریح به پارک‌ها مراجعه می‌کنند، بنابراین در راستای اجرای اقدامات فرهنگی از ظرفیت پارک‌ها می‌توان بهره‌مند شد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه این شهرداری آمادگی دارد تا در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی با نیروهای بسیجی همکاری لازم را به عمل آورد، بیان کرد: می‌طلبد در پارک‌ها غرفه‌های فرهنگی دایر شود تا نسل جوان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

واحدیان با اشاره به اقدامات شهرداری شهرکرد گفت: برپایی نماز جماعت در پارک‌های ملت، لاله و تهلیجان یکی از اقدامات فرهنگی بوده که با همکاری نیروهای بسیجی از شب گذشته شروع شد.

انتهای پیام
captcha