اجرای طرح «نفس» در قالب برنامه‌های جوانی جمعیت در لرستان
کد خبر: 4148905
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

اجرای طرح «نفس» در قالب برنامه‌های جوانی جمعیت در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اینکه طرح نفس در قالب برنامه‌های جوانی جمعیت در استان اجرا می‌شود، گفت: در اجرای این طرح دستگاه‌ها‌ توان خود را به میدان بیاورند.

منعمی معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مجید منعمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز، ۲۹ خردادماه در سومین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جمعیت استان در سال‌جاری، اظهار کرد: طرح نفس با هدف نجات فرزندان سقط در سه مقوله شناسایی، فرهنگ‌سازی و حمایتی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح نفس در قالب برنامه‌های جوانی جمعیت در استان اجرا می‌شود، ادامه داد: در این راستا به ویژه در مقوله‌های فرهنگ‌سازی و حمایتی دستگاه‌های ذیربط باید با تمام توان عمل کنند.

منعمی با اشاره به اینکه اجرای ماده 31 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر اختصاص حداقل 30 درصد از اعتبارات حمایتی به مقوله جوانی جمعیت باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد، تأکید کرد: اثربخشی اجرای این ماده قانونی در دستگاه‌ها و نظارت‌های لازم توسط اداره‌کل خانواده و امور بانوان استانداری نیز باید به صورت ویژه انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان به تبیین برنامه فتح 31 قله اشترانکوه با جوانی جمعیت توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد و گفت: محوریت این برنامه می‌بایست با تشریح و محوریت جوانی جمعیت و اطلاع‌رسانی گسترده انجام شود.

وی به ایجاد یک رویداد تبلیغاتی در مرکز استان با حضور سخنران کشوری و با موضوع جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این رویداد باید در یک نقطه ویژه از شهر و به گونه‌ای تبلیغ شود که کلیدواژه جوانی جمعیت در افکار عمومی شکل گیرد.

منعمی در پایان خواستار همکاری و همراهی ویژه رسانه‌ها به ویژه صداوسیما در امر جوانی جمعیت به عنوان یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری شد.

انتهای پیام
captcha