اعلام زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی
کد خبر: 4148508
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

اعلام زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف استان مرکزی زمان برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف را اعلام کرد.

حجت الاسلام حسن دهقانی

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا، آمار نهایی ثبت‌نام شدگان رشته آوایی در استان را 728 نفر اعلام کرد و افزود: ثبت‌نام در رشته‌های معارفی تا ۳۱ خردادماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند جهت تکمیل فرم‌های اعلامی به آدرس به نشانی www.quraniran.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: چهل و ششمین دوره مسابقات بخش آوایی در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، در بخش گروهی در رشته‌های هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی، در بخش معارفی عمومی در رشته‌های ترجمه سوره‌های «یاسین و الرحمن» و در بخش معارفی تخصصی در رشته‌های معارف قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

دهقانی از برگزاری آزمون مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در شهرستانی ساوه، اراک و خمین خبر داد و افزود: این مسابقات جمعه 9 تیر ماه با حضور 262 نفر از شهرستان‌های ساوه، تفرش و زرندیه در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق(ع) ساوه، 22 و 23 تیر ماه با حضور 330 داوطلب از شهرستان‌های آشتیان، کمیجان، خنداب، فراهان و اراک در امامزادگان آمنه خاتون(س) و امامزاده عبدالله(ع) اراک و 30 همین ماه با حضور 136 شرکت‌کننده از شهرستان‌های خمین، محلات، دلیجان و شازند در مجتمع فرهنگی بیت تاریخی حضرت امام(ره) در خمین برگزار خواهد شد.      

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان در پایان اعلام کرد: متسابقین هر شهرستان جهت اطلاع از نحوه حضور و ایاب و ذهاب به مکان مسابقات با اداره اوقاف شهرستان محل سکونت خود تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha