برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق در دانشگاه مازندران
کد خبر: 4147657
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق در دانشگاه مازندران

کارگاه آموزشی توانمندسازی سطح 2، مخصوص مدرسان و اعضای هیئت علمی دانشگاه مازندران با عنوان «اخلاق در حوزه آموزش و مسئولیت‌های اخلاقی استادان» از سوی مرکز آموزش‌های آزاد و الکترونیک دانشگاه مازندران در این دانشگاه برگزار می‌شود.

پوستر کارگاه  آموزشی اخلاق در حوزه آموزش، مسئولیت‌های اخلاقی استادان

به گزارش ایکنا از مازندران، از سوی مرکز آموزش‌های آزاد و الکترونیک دانشگاه مازندران، کارگاه آموزشی توانمندسازی سطح 2، مخصوص مدرسان و اعضای هئیت علمی دانشگاه مازندران با عنوان «اخلاق در حوزه آموزش، مسئولیت‌های اخلاقی استادان» در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی که 19 تیر ماه در سالن نشست‌های سازمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزار می‌شود، فرشته ابوالحسنی، عضو هئیت علمی دانشگاه مازندران و عضو انجمن علمی کاربران ایران، سرفصل‌های تحلیل عملیاتی اخلاق و ساحات مسئولیت‌پذیری اخلاقی در آموزش، نهادینه‌سازی اخلاق و منشور چند وجهی اخلاق در حوزه آموزش، مسئولیت اخلاقی اساتید در قبال جامعه، گروه‌های آموزشی و جامعه و دانشجویان و عهدنامه اخلاقی اساتید را ارائه خواهد کرد.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و حضور در این کارگاه آموزشی می‌توانند به سامانه eic.umz.ic.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 01135303611 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha