آخرین مهلت ثبت‌نام دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت اعلام شد + فیلم
کد خبر: 4147351
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

آخرین مهلت ثبت‌نام دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت اعلام شد + فیلم

ثبت‌نام دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) تا 10 تیرماه ادامه دارد.

دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) ویژه دختران ۱۰ تا ۱۵ سال و پسران ۸ تا ۱۵ سال در سه بخش حفظ، مفاهیم و تلاوت تا 10 تیرماه ادامه دارد.

طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) به منظور کشف و پرورش استعدادهای قرآنی نوجوانان با دعوت از اساتید کشوری و بین‌المللی به دو صورت حضوری و مجازی از سوی مؤسسه صراط مشهد و با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

بنابر گفته حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت قرآن شباب‌الرضا(ع) «این دوره به منظور کشف، شناسایی و پرورش قاریان نوجوان و جوان در سطح کشور، همراه با جلسات توجیهی ویژه خانواده‌ها و قرآن‌آموزان و دوره‌های مقدماتی و پیشرفته در رشته‌های قرائت تقلیدی از سبک تلاوت چهار استاد مصری مصطفی اسماعیل، شحات محمد انور، عبدالباسط و محمد صدیق منشاوی و قرائت غیر تقلیدی(آزاد) همراه با اعزام برترین‌ها به اردوهای قرآنی به کشورهایی چون سوریه، لبنان و عراق انجام خواهد شد».


بیشتر بخوانید


یادآور می‌شود، دختران و پسران واجد شرایط برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای www.melitelavat.ir مراجعه کنند. پس از سپری شدن فرایند ثبت‌نام و حضور در جلسات توجیهی، متقاضیان به دوره‌های مقدماتی راه پیدا می‌کنند و از سوی مؤسسات مجری در سطح استان‌های محل سکونت خود، پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام
captcha