اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی «شباب‌الرضا» در کردستان
کد خبر: 4147035
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی «شباب‌الرضا» در کردستان

مدیر مؤسسه قرآنی معراج سنندج از اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا» در سطح استان کردستان خبر داد و گفت: ثبت‌نام طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا (ع) در سطح این مؤسسه آغاز شد.

طلا رحیمی، مدیر مؤسسه قرآنی معراج سنندج

طلا رحیمی، مدیر مؤسسه قرآنی معراج سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: دوازدهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا» همزمان با سراسر کشور در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه قرآنی معراج سنندج به عنوان مجری این طرح در سطح استان کردستان فعالیت خواهد کرد، افزود: ثبت‌نام طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) آغاز شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی معراج سنندج بیان کرد: طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) با هدف کشف و پرورش استعدادهای نهفته قرآنی بین نوجوانان و جوانان، جذب نوجوان ایرانی برای پرورش جوان قرآنی به منظور ایجاد و تقویت جامعه قرآنی و ارتقای سطح علمی و عملی قرآن‌آموزان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به رده‌های سنی تحت پوشش این طرح ادامه داد: در این دوره از طرح قرآنی شباب‌الرضا دختران ۱۰ تا ۱۵ سال، پسران ۸ تا ۱۵ سال در همه مناطق شهری و روستایی می‌توانند شرکت کنند.

رحیمی افزود: داوزدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) سال جاری به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق سایت melitelavat.ir  اقدام کنند.

وی به برگزاری کلاس‌های تخصصی در رشته‌های تلاوت، حفظ و مفاهیم اشاره کرد و گفت: طرح آموزش به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌گیرد و شرکت‌کنندگان پس از ثبت‌نام تا پایان شهریورماه ۱۲ جلسه آموزشی برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی معراج سنندج یادآور شد: قرآن‌آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره در آزمون‌های پایان دوره جهت سنجش برای حضور در دوره مقدماتی، شرکت می‌کند و در صورت قبولی به عنوان فراگیر (سطح یک) پذیرش می‌شود.

انتهای پیام
captcha